1.2.08

Komanda

Manuprāt labākā lieta Cyberdunkā ir iespēja pārvaldīt komandu. Esmu to pats vienreiz pamēģinājis un bija ļoti aizraujoši vadīt savu komandu (Lost Heros (heros bija domāts heroes, dabūju mācību, ka komandas nosaukumu var mainīt tikai 1 reizi :D tāpē labāk nekļūdīties))
Man ļoti patika, domāt taktiku spēlēm. Nolīgt labus spēlētājus nebija ļoti grūti. Tā drīz vien es savācu cienīgu komandu. Kuras vērtība bija 29 , un tā izcīnija 3 vietu savā līgā. Mans spēlētājs tājā komandā bija pamatapieciniekā. Un ļoti lai nospēlēja visu sezonu.
Kā tikt pie komandas? To var izdarīt tikai ar cdp. Tos var iegādāties ar sms vai paypal. Var arī rakstīt blogus un aicināt draugus uz CD. Es ieguvu nepieciešamos cdp (1000 cdp) komandai uzaicinot vienu draugu, saņrmot pāris dāvanas no administrācijas un vēl mazliet piepērkot ar sms.
Izmantojiet iespēju vadīt komandu!!!
Nu labi tas arī viss ko gribēju šoreiz pateikt :)

cyberdunk.com

Nav komentāru: